Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 31 octombrie 2009

tort racoritor cu iaurt si mandarine




e ziua mamei iar acest tort ii este dedicat cu toata dragoastea mea:




blat:
-2 oua
-120g zahar
-5 linguri ulei plante
-6 linguri suc portocale,neacidulat
-125g faina
-1 plic praf de copt
-15g cacao

crema:
-2 doze mandarine
-8 foi gelatina
-6 linguri din sucul de la compotul de mandarine
-300g iaurt natur
-70g zahar
-400g smantana pt frisca

mixam intr-un castron ingredientele pt aluat si il turnam apoi in tava de tort(26cm) unsa si pudrata cu faina.coacem la 170 grade,pt 25min pina cand trece testul cu scobitoarea.lasam sa se raceasca pe un gratar:


punem feliile de mandarine intr-o sita la stors.gelatina o pregatim cf. instructiunilor de pe plic si apoi o dizolvam in sucul de mandarine incalzit 1 min la microunde.se va dizolva imediat in sucul fierbinte.

mixam iaurtul cu zaharul si gelatina si dam compozitia la rece 2 ore.batem smantana pt frisca si apoi punem in ea cate o lingura de iaurt,mixand la viteza potrivita,pina incorporam tot iaurtul.

in jurul blatului de tort punem inelul si turnam 1/2 din crema de iaurt iar deasupra aranjam feliile de mandarine.punem si restul cremei si dam la rece cateva ore:


decoram cu felii de mandarine si stelute de ciocolata.

9 comentarii:

daniela spunea...

ARATA MINUNAT! MI-A LASAT APA IN GURA.DACA N-AR FI CALORIILE ASTE NENOROCITE...

Anonim spunea...

la multi ani mamei tale cu sanatate!

liana morar

(am gasit foi de placinta, acu tre sa vad ce fac cu ele:D, ca m-a luat pe nepregatite!)

Silvia spunea...

Wow super reteta, chiar cautam ceva de genul asta. O sa o incerc saptamana viitoare, iti spun ce a iesit. La multi ani mamei tale !
Silvia

Ana-Maria spunea...

La multi ani,mamei tale!
Apetisant tort...am luat si eu o feliuta,ca doar e sarbatoare...:))

Federica Simoni spunea...

mmmm...che delizia questa torta!!

Andreea Dianu spunea...

si daca nu am suc de portocale cu ce pot sa-l inlocuiesc?apa,lapte?

mihaela spunea...

andreea pune suc din compotul de mandarine.nu se poate inlocui cu apa din pacate.eventual cu lapte.

mihaela spunea...

fetelor va multumesc de urari,i le-am transmis mamei mele.

mihaela spunea...

liana draga mea incearca niste placinte cu mere sau cu branza feta+verdeata si ceva ou batut deasupra...deja mi-e pofta!