Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Tort cu 2 blaturi si 2 creme



blat1:
3oua,
3linguri zahar+1zahar vanilat,
3 linguri faina+1/2 plic praf de copt

blat2
3oua,
3linguri zahar,
3linguri faina,
1lingura cu varf cacao+1/2 plic praf de copt

am batut albusele spuma tare apoi am pus zaharul si am batut din nou,galbenusele si la final faina+praful de copt(si cacao pt blatul negru).se coc in froma de tort unsa si tapetata cu faina sau cu hartie de copt,pina scobitoarea este curata(nu pot sa va dau temperaturA la aragazul meu din ro,treapta 3).se lasa apoi sa se raceasca bine.

crema de nuci
100g nuci macinate,100g unt,200ml lapte,2linguri zahar(1era scrisa in reteta),1lingura faina,3linguri esenta de rom(am pus o sticluta mica de esenta)
se fierb toate la foc mic pina se ingroasa.se lasa sa se raceasca.

crema de ciocolata
200ml lapte,1ou,1lingura cu varf cacao,2linguri zahar,100g unt,1lingura faina le-am amestecat si le-am fiert la foc mic pina crema s-a ingrosat.apoi am pus 100g stafide muiate 10-15 min intr-o sticluta esenta de rom,cu tot cu rom,in crema si am amestecat.am lasat la racit.

sirop pt blaturi
100ml lapte fiert cu 2-3 linguri rom si cu 1lingura zahar

decor
300ml frisca,scria ca se face din frisca vegetala,eu am facut frisca din smantana

aranjare tort
blat negru insiropat/crema de nuci/blat galben insiropat/crema de ciocolata/frisca

Niciun comentariu: