Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 martie 2008

grisine cu masline si casacaval

reteta LauraA.

aluat:
600 gr faina de grau dur(am pus 400g faina si 200g gris)
12 gr drojdie proaspata
50 gr ulei de masline sau de floarea soarelui
350 gr apa
un pic sare
putin zahar


umplutura:
200 gr masline negre sau verzi
2 catei usturoi
cascaval
2 galbenuse pt uns


aluatul l-am framantat la Mp:

si l-am lasat 30min la dospit:

in reteta ei laura zice sa calim maslinele taiate grob cu uleiul si usturoiul.eu am renuntat la asta si le-am taiat ceva mai micute.le-am pus impreuna cu cascaval razuit peste foaia de aluat intinsa dreptunghiular:


am pliat apoi foaia si am apasat putin cu sucitorul:


am taiat fasii:


si le-am rasucit.apoi asezat in tava cu hartie de copt,fara prea multa distanta intre ele:


le-am uns cu galbenus si copt la 220 grade:


sunt atat de bune ca merita facute!!!

4 comentarii:

Ginette spunea...

Da, le-am vazut si la Maya si mi s-au parut delicioase, trebuie facute neaparat. Problema este ca nu stiu ce sa fac mai repede, cu atate retete minunate in jurul meu. Te pup !

mihaela spunea...

sa stii ca si eu ma decid cu greu care sa le fac mai intai.am destule in asteptare,dar cu vremea asta frumoasa am stat la mult in parc si la groapa de nisip.
oricum grisinele merita incercate,sunt excelente ca rontaieli seara la tv.

Mona spunea...

ce frumoase ti-au iesit grisinile...felicitari !!...si eu am facut asa ceva , dar marturisesc sincer..am folosit aluat gata facut( de foietaj)..sunt super la gust, dar mai ales un aperitiv excelent la o seara cu prieteni cand depanam amintiri :)..pupici si tie si "fluturasului " tau..

mihaela spunea...

mona sa le incerci neaparat cu aluat facut in casa.mie mi s-au parut putine la 6 adulti si 3 copii,s-au terminat imediat.

pupici