Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 19 noiembrie 2008

cartofi deliciosi,de post



reteta de la Anomiss

5 cartofi mari
2 linguri ulei masline
sare,piper,boia,chilli
1 lingura pesmet pentru paneuri

am curatat cartofii si i-am taiat felii potrivit de groase.am pus o cratita cu apa la foc si cand a inceput sa fiarba am aruncat cartofii pt 7-8 min inauntru.nu trebuie sa fie foarte bine fierti ca se sfarama.
i-am scos apoi in sita si dupa ce s-a stors apa i-am amestecat cu uleiul,condimente si pesmet si i-am pus in tava cu hartie de copt:

i-am pus la 200 grade,cu grill si ventilatie pentru 25min,pina va place cat sunt de rumeniti.se servesc cu muraturi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Minha,

La mine pe blog te asteapta o surpriza :)

Anonim spunea...

Ola ! Ai un link pe bekali.ro .Felicitari pentru tot !

Anonim spunea...

faina reteta! usoara si...asa de tare am s-o incerc diseara! iti spun cum o sa iasa!