Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 8 ianuarie 2008

supa cu galusti de paine si sunca



reteta de aici:



150-200g paine veche
1-2 oua
1 ceapa mare
130ml lapte
sare,piper
patrunjel verde
1lingura unt
125g sunca de porc,putin afumata

untul,ceapa tocata marunt si sunca se pun la calit,intr-o tigaie,la foc micut:

intre timp se taie paine cubulete:

se infierbanta laptele si se toarna peste paine,apoi se lasa 5min:

apoi sunca,sare,piper,verdeata si ouale(am pus 2 pt 200g paine)


totul se framanta bine cu mana:

cu mana uda se fac bilute care se vor fierbe in supa de legume sau carne:


am facut o supa dintr-un piept de pui si un morcov,o radacina de patrunjel si o ceapa mica.cand legumele si pieptul de pui au fost fierte,le-am scos din supa si am pus ,la foc moderat galustile la fiert:


am lasat cam 10min,apoi am adaugat foarte putina sare,vegeta,patrunjel verde tocat,pieptul taiat fin si morcovul.
este delicioasa,nu m-am gandit ca din paine veche iese un fel atat de bun de mancare.

Un comentariu:

Adamas spunea...

Reteta este intradevar foarte interesanta! Galustile din paine si jambon afumat adauga un twist clasicei supe de pui! In plus, risc mai putin sa mi se imprastie prin supa ca si clasicele galuste :D si refolosesc painea veche. Am chemat niste prieteni la fel de raciti ca si mine la o cina pentru bolnaviori si am gatit supa aceasta. A fost un real succes!
Am facut niste mici modificari: a trebuit sa pun compozitia de galusti la blender inainte de a modela galustile, pentru ca painea nu se inmuiase destul (am folosit bagheta), iar jambonul nu era destul de marunt tocat. In loc de radacina de patrunjel am adaugat odata cu galustile la fiert un pic de dovlecel tocat in cuburi. Am pus si un pic de vegeta la compozitia de galusti.
Oricum, multumesc pentru reteta si pentru blog in general! Cred ca data viitoare o sa incerc briosele cu piersici :)