Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Caserola cu vinete si tocatura



reteta de la Daneza

1 kg carne tocata de vita
1 ceapa mare
1/2 ardei gras verde, taiat cubulete
1 cutie suc de rosii
1 vanata mai mare
125 g mozzarella taiata felii
sare, piper
1/2 lingurita busuioc uscat
1/2 lingurita oregano uscat
Am pus in plus, 2 oua si 2 catei de usturoi. Ardei gras verde n-am avut si l-am inlocuit cu ardei gras rosu si galben, iar cepe am pus 2 mici uscate si 2 fire de ceapa verde.In loc de suc de rosii am folosit pasta de rosii.Vanata se taie felii pe lungime (fara a curata coaja), cam de 5 mm grosime. Se sareaza pe ambele parti si se pune la scurs cam 30 min.Ceapa uscata si ceapa verde se taie marunt si se pune la calit intr-o lingura de ulei, apoi se adauga si ardeiul gras taiat cubulete.Se adauga carnea la prajit, se ametesteca din cand in cand. Intre timp se adauga si sare, piper, oregano, busuioc si se lasa pana ce carnea este bine fiarta.Spre sfarsit se adauga pasta de rosii, se mai lasa sa mai fiarba putin,apoi se ia de pe foc. Eu am adaugat si niste patrunjel verde tocat, 2 catei de usturoi rasi si cand s-a mai racit putin 2 oua batute bine, cu toate ca in reteta nu erau.Vinetele se scurg, se clatesc putin cu apa rece, apoi se tamponeaza cu un servetel de hartie si se aranjeaza astfel incat sa imbrace fundul si peretii unui vas rotund care va merge la cuptor.Apoi se toarna compozitia de carne (ar fi bine ca inainte sa adaugati ouale sa mai scurgeti putin din sosul carnii, pentru ca eu nu am facut asta si a trebuit sa tin vasul mai mult la cuptor ca sa se intareasca umplutura de carne)Cu 10 min inainte de finalul coacerii se scoate vasul din cuptor si se aseaza un strat de mozzarella taiata feliute, apoi se da din nou la cuptor. Se rastoarna pe platoul de servit si se decoreaza dupa preferinta.

Niciun comentariu: