Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 martie 2008

inghetata de caramel


reteta de la Maya


80 g zahar
100 ml lapte
300 ml smîntîna de frisca
6 patratele cioco de lapte
1 lingura de zahar pudra

Se pune zaharul la caramelizat.cînd este topit si are o culoare bruna...se ia vasul de pe foc,si se stinge caramelul cu lapte.Se pune vasul 'napoi pe foc slab de tot,si se amesteca,pîna caramelul se omogenizeaza cu laptele.Se lasa la racit complet.între timp,"tocam" ciocolata..Se bate frisca cu lingura de zahar pudra,apoi se amesteca cu caramelul.Adaugam bucatelele de ciocolata,amestecam,si dam la congelator.

2 comentarii:

OSA spunea...

Cred ca e delicioasa.
Felicitari

Betty spunea...

Mhh...mie imi place caramelul in orice combinatii. Si fiind acum si cald, tare m-as racori cu acest fel de inghetata. Mi-ai facut pofta.
Felicitari pentru atatea bunatati.
Te astept si eu sa imi faci o vizita in bucataria mea.
Betty