Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Paine cu iaurt




500g faina
1cub drojdie proaspata
300g iaurt simplu
sare
drojdia,putina apa si o lingurita zahar se amesteca si se lasa putin.
in mijlocul fainii se face o groapa in care se pune drojdia,iaurturile si o lingurita de sare. se amesteca si coca rezultata se lasa la dospit vreo 40minute,intr-un loc mai caldut si acoperita cu un prosop.am mai framantat-o putin apoi si am pus-o in forma in care urma sa o coc(eu in forma de tort) si am mai lasat-o la dospit o ora. am uns-o cu putin ulei pe deasupra si am pus-o la cuptor.dupa o ora la cuptor la 180grade(eu am incercat-o cu scobitoarea sa fiu sigura ca e coapta caci depinde si de ce fel de cuptor avem)

Un comentariu:

Emi UK spunea...

E super reteta asta Mihaela, pana si mie mi-a iesit aceasta paine foarte buna la gust!