Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 10 noiembrie 2008

placinta cu feta si verdeata




scriu reteta pentru o portie intreaga,eu am facut de aceasta data numai o tava mica,cat pentru noi3

-1 pachet foi placinta
-1 ceasca ulei
-500g branza feta
-1 legatura verdeata tocata
-300g urda
-4 oua
-300g smantana dulce,pt frisca

se ia cate o foaie de placinta si unge cu putin ulei pe jumatate,apoi se aseaza deasupra jumatatea neunsa:

intr-o tava tapetata cu hartie de copt,se aseaza intai 4-5 astfel de jumatati ,suprapunandu-se putin(pina se acopera toata suprafata)
facem umplutura din branza razuita pe partea mare,amestecata cu verdeata si urda.daca este un amestec prea uscat mai adaugam 2-3 linguri smantana groasa,acrisoara(urda mea a fost foarte cremoasa) si ceva sare.intindem compozitia peste foi:

si iar asezam deasupra un rand de jumatati unse cu ulei,pina acoperim toata suprafata.
batem ouale cu smantana putin cu telul sau mixerul,turnam deasupra si dam la cuptor:

eu am functia de coacere cu ventilatie+rezistanta de jos si asa coc toate placintele,voi va orinetati in functie de cuptor,la 185 grade pina arata cam asa:

noua ne place la nebunie fierbinte dar se poate servi si rece,langa o bere!

Niciun comentariu: