Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 4 decembrie 2007

cartile si revistele mele culinare

am tot cumparat de-a lungul timpului carti,reviste si brosuri culinare si incet incet s-au adunat acteva zeci.revistele le tin in cutii de pampers,in pivnita,nu am facut poze decat la cateva ce le aveam prin zona.restul imi voi face timp intr-o zi sa le scot la lumina si sa vi le arat.












































reviste,











nici nu le mai stiu numarul,restul le voi scoate din cutii si le voi fotografia alta data :)

5 comentarii:

orangepunctgreen spunea...

Am cautat o adresa de mail si n-am gasit, asa ca voi scrie aici :)
In ultimele doua saptamani am tot gasit retete pe care am vrut sa le icnerc, si cum nu puteam sa gatesc tot timpul, le-am salvat intr-un document, sa le am a indemana. Apoi m-am gandit eu ca ar fi mai usor daca le-as scoate pe tate la imrpimanta, ac atunci cand vreau sa aleg ce sa pregatesc sa pot sa ma uit la toate si sa analizez in cunostinta de cauza :) Am transformat documentele in pdf-uri si am o mica colectie de retete printate. Ideea care mi-a venit si motivul pentru care-ti scriu este ca m-am gandit ca poate ar fi interesant sa fac(em) o astfel de carticica cu retele de la tine de pe blog. Cred ca ar fi utila pentru cei care vor sa incerce retele, pentru ca ar putea printa pagina cu reteta si tu ai avea o colectie cu ele.
Pot sa-ti trimit pdf-urile mele de pana acum sa vezi ce am facut si daca ideea ti se pare ok, putem sa ne apucam de treaba :)

mihaela spunea...

nu zic ca e rea ideea ta,dar eu una abia mai ajung sa scriu 10-25min ziua pe blog dar sa mai fac si pdf-uri pe capitole si retete.

iar cum in ultimul timp am tot gasit retetele copiate (si pozele chiar )pe alte site-uri fara pic de rusine si fara acordul meu nu le mai dau apa la moara cu carticica :)

ma bucur ca te inspir in bucatarie si te mai astept in vizita!

o saptamana minunata.

orangepunctgreen spunea...

Partea de editare ma gandeam s-o fac eu, dar te inteleg si-mi pare rau ca unii nu inteleg sa aprecieze munca ta.

Am vrut sa te intreb in legatura cu folosirea retelelor: eu am un blog pe care il scriu in engleza si multi dintre cei care il citesc nu stiu limba romana. Eu linkul catre blogul tau il voi pune totdeauna cand voi vorbi despre o reteta preluata de la tine, dar ar fi ok daca as traduce instructiunile sa inteleaga si ei (cu precizarea clara ca eu doar am tradus si reteta e a ta)?

roxana.m. spunea...

draga mihaela. mai intai vreau sa va urez sarbatori fericite!

as vrea sa mi spui si mie de unde iti cumperi cartile-poate trecem si noi prin germania la niste prieteni si as vrea sa mi cumpar si cateva carti culinare,germana o stiu asa ca...
mai ales ca am vazut ca sunt delicioase retetele din cartile tale si iti reusesc deci sunt bune-
acum stiu ca esti in romania de sarbatori dar poate imi raspunzi cand te intorci-
pupici multi de la roxana si stefan

mihaela spunea...

vai roxana abia acum am vazut intrebarea ta.eu imi iau cartile de pe amazon.de sau din librarii.in orice librarie se gasesc cateva rafturi bune cu carti de bucate.noroc ca nu stau asa aproape de centru sa merg zilnic ca nu as mai avea unde le pune.

pupici lui stefan si numai bine!