Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 13 aprilie 2011

impletitura cu migdale...repetitie pentru Sarbatorile pascale!






m-am gandit ca v-ar ajuta daca as posta pe blog cateva retete pentru Sarbatorile Pascale ce bat la usa.am incercat acest cozonac cu migdale,care a iesit deosebit de pufos si delicios!!!

aluat:
-500g faina
-250ml lapte
-2 oua
-60g zahar
-75g unt
-1 cub drojdie proaspata
-putina sare
-coaja rasa de portocala

umplutura:
-3 albusuri
-350g migdale macinate
-100g zahar pudra

in plus:
-1 galbenus
-1 lingura iaurt simplu
-crocant

reteta pas cu pas o gasiti AICI

aluatul l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am impartit in 2.
pt umplutura am batut albusele spuma tare cu zaharul si am adaugat migdalele macinate.aluatul l-am impartit in 2 si am pus cate o parte din umplutura pe fiecare din foi,am rulat si apoi impletit cele 2 rulouri.le-am pus in tava de chec pregatita cu hartie de copt,uns cu galbenus+iaurt si presarat ceva crocant pe deasupra.

dupa ce a dospit o ora l-am pus la copt,la 185 grade pentru 50min.

se lasa sa se raceasca si se feliaza:

in zilele urmatoare urmeaza Pasca cu branza si Cozonacul cu rahat si cranberries.
sa aveti pofta!


.

6 comentarii:

Lia spunea...

Ce pufos ti-a iesit !

Lia spunea...

Ce pufos ti-a iesit !

Dana Mariette spunea...

Foarte frumos a crescut!

mihaela spunea...

a iesit foarte bun,au mancat piticii prietenilor nostrii cu mare pofta!

mihaela spunea...

mariette,te pup!

Unknown spunea...

Miha deja mor de pofta cand ma gandesc la cozonac si mai ales la cel cu migdale :P