Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 7 noiembrie 2007

painici cu seminte de mac si sesam


600g faina
1 cub drojdie proaspata,45g
2 linguri ulei raps
400ml apa+lapte
sare
1 lingura zahar brun

seminte si 1 ou pentru uns deasupra

aluatul l-am facut la MP,prg rapid si apoi l-am cantarit si impartit in 13 parti egale,am format bilute cu mainile putin unse cu ulei,le-am uns cu galbenus,presarat cu seminte si le-am pus in tava.le-am mai lasat 25min,apoi le-am dat la copt.

2 comentarii:

Anonim spunea...

as vrea sa stiu si eu daca masura la drojdia folosita la aluaturile de paine (un "cub de drojdie")este mereu de 45gr

mihaela spunea...

da,masura este aceeasi de 45g si aici in germania este recomandata pt 500g faina.

spor la aluaturi!