Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 19 octombrie 2009

pateuri cu feta





aluat:

250ml lapte
60g unt topit
500g faina
1 cub drojdie proaspata
100g miere
putina sare

umplutura:
250g feta
200g quark(crema de branza)
1 galbenus

pt uns:
albusul batut usor

se pregateste un aluat din toate ingredientele,care se framanta bine.eu am folosit MP.se lasa la dopsit si apoi se intinde o foaie relativ subtire pe masa.se taie patrate si in mijloc se pune cate o lingura de umplutura:

aducem acte 2 colturi opuse spre centru si le apasam bine.lasam pateurile sa dospeasca inca 10-15min,le ungem cu albusul batut usor si le coacem la 200 grade,pt 18-20min.

3 comentarii:

Federica Simoni spunea...

bellissimi e buonissimi! complimenti!

Anonim spunea...

Arata ca branzoaicele, care-s unele dintre preferatele mele.
Initial am crezut ca-s sarate, dar vazand ca au miere in aluat, deja nu-mi dau seama care este gustul final.
Lamureste-ma tu Miha draga.

mihaela spunea...

aluatul este usor dulceag,ai dreptate si se potriveste de minune cu gustul sarat al branzei.

la mama acasa asa erau mereu branzoaicele numai ca eu le-am zis pateuri sa nu incurc lumea.