Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 18 iulie 2008

tocanita din ficatei de pui




una din retetele mamei pe care imi place sa o fac alaturi de mamaliguta.si e asa buna ca te lingi pe degete :)

500g ficatei pui
2 cepe
2 ardei
1 morcov
100ml suc rosii
sare,piper,chilli
o cana apa sau supa
ulei masline sau porumb
verdeturi tocate


in uleiul incins se caleste ceapa si ardeiul tocate fin:

apoi morcovul razuit pe partea mare:

adaugam ficateii(taiati cuburi de mine ca sa manance si fluturasul) si ii lasam sa se dinstuie scurt:

stingem totul cu sos de rosii+apa sau supa,punem capacul si fierbem la foc potrivit:

amestecam din cand in cand.dupa 25-30 min condimentam cu sare,piper,chilli si adaugam verdeata.

ii servim cu paine proaspata,mamaliguta sau cartofi.
pofta mare!

.

7 comentarii:

Anonim spunea...

A fost delicioasa tocanita ta ! Eu am pus si 2 catei de usturoi si vegeta in loc de sare. Chilli n-am indraznit ca nu aveam decat chilli cayenne si nu voiam sa ia casa foc :D

Excellenta reteta, de refacut pe viitor.

mihaela spunea...

sa va fie de bine!!
eu pus chilli uscat si nu e chiar atat de iute.

costyana spunea...

am facut si eu tocanita ta si mi-a iesit super.e de nota 10!

costyana spunea...

am facut si eu tocanita ta si a fost foarte buna,e de nota 10!

mihaela spunea...

costyana sa va fie de bine.te mai astept in bucataria mea,poate mai gasesti si alte idei pentru o masa gstoasa!

Anonim spunea...

Am facut si eu tocanita ta si a fost buna.Am mancat-o cu mamaliga.

Anonim spunea...

Perfecta :D