Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 24 iulie 2008

franzela cu faina de secara si seminte de in


360ml apa sau lapte
1 cub drojdie proaspata
350g faina alba
150g faina secara
1 lingurita sare
1 lingurita miere
2 linguri seminte de in

toate ingredientele le punem in MP,prg de aluat :

apoi am format o franzela pe masa usor infainata,am crestat-o de cateva ori cu cutitul:

am mai lasat-o la dospit 30min si am copt paine 50 min la 185 grade.


observatie:
daca aluatul iese prea lipicios,mai puteti adauga 1-2 linguri faina alba,in timpul framantarii.

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Mihaela draga mea, eu unde vad o reteta de paine, mor de pofta!!! Sunt fan retete de paine! Arata demential! Cred ca e f buna! Maine o fac, sa intri pe blogul meu sa o vezi. Te pup!

mihaela spunea...

ina spor la treaba si sper sa-ti reuseasca o painica minunata.trec maine pe la tine.