Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 22 ianuarie 2010

tort cu visine si crema de branza

bunatatea aceasta de tort am savurat-o in noaptea dintre ani dar din pacate abia acum ajung sa vi-o arat.


aluat:
-175 g unt moale
-200 g zahar
-3 oua
-200 g faina
-2 lingurite praf de copt
-1 lingura cacao
-75ml lapte

crema:
-300 ml frisca
-2 plicuri zahar vanilat
-1 compot visine
-300 g branza de vaci
- 2 plicuri Tort Gelee

Bateti untul lasat ceva timp la temp camerei cu 150 g zahar si 1 plic zahar vanilat. adaugati pe rand ouale si laptele. amestecati faina cu praful de copt si puneti peste compozitia de mai sus. Ungeti o tava de tort, adaugi 1/2 din compozitie si nivelati. -In restul de aluat adaugati cacao si o puneti peste aluatul din forma de tort. Marmorati blatul, trecand dintii unei furculite peste aluat in sus si in jos.

Scurgeti visinele, pastrati zeama iar fructele le asezati peste aluat.coaceti la foc potrivit(nu stiu sa va spun exact ca am folosit aragazul din romania) vreo 35-40min,pina trece testul cu scobitoarea si apoi lasati sa se raceasca complet.
branza de vaci,zahar dupa gust si frisca batuta se amesteca si se pun peste blatul in jurul caruia am asezat inelul de tort.
pregatim plicul de tort gelee cf instructiunilor de pe el,cu sucul de visine si turnam peste tort.




dam la rece 2-3 ore.

11 comentarii:

Unknown spunea...

Hmmm, ce bine arata! POt sa iau si eu o portie? Virtuala:-)))))))))))))

Mariana spunea...

Mihaela:vai de mine ce pofta mi s-a facut de asa un tort;si eu faceam mai demult dar in blat nu puneam si cacao,dar am sa incerc asa ca tine!si in compozitia de brinza nu puneam frisca,dar si asa era grozav!
Al tau arata minunat!a mai ramas???
O zi buna!

CamiWitt spunea...

Un fel de Donauwellen in Rot. Schönes Wochenende! Cami

maria elena spunea...

Arata tare bine si cred ca are un gust deosebit, cu aroma de visine, fin.

kity spunea...

Arata splendid si foarte colorat.

MihaeRa spunea...

Vai ce bine arata!
Daca mi-as cita o prietena, as spune: "iti vine sa-ti bati copii" de bine ce arata;))!!

Te asteapta cateva premii pe blogul meu!
O seara faina!

mihaela spunea...

cred ca ai omis sa scrii un igrdient la blat.
am facut tortul ieri si am urmat reteta insa ,la blat ceva nu a fost ok,am mai adaugat eu lapte,pana s-a facut cat de cat sa il pot pune in tava.si a iesit un pic cam tare,nu a avut aceea consitenta fina care o are un balt de praji ,a fost cam "batut".
in rest e foarte gustos.

mihaela spunea...

miha ai dreptate.am uitat sa scriu laptele.am sunat-o acum pe mama sa imi spuna reteta caci impreuna cu ea ea a facut tortul.

Raluca spunea...

Felicitari, arata minunat ! O intrebare am... jeleul de deasupra trebuie turnat cald. Cum faceti sa nu topeasca crema aceea pe baza de frisca/branza ? Intreb pentru ca am avut neplaceri din punctul asta de vedere.
Toate cele bune si felicitari pentru site !

mihaela spunea...

raluca jeleul se pregateste cald,pe cuptor si imediat se toarna deasupra dar se ingheaga instantaneu.eu pina acum nu am avut probleme sa o ia crema la vale.oricum dau inelul din jurul tortului jos abia in momentul servirii dupa ce a stat cateva ore la frigider.

mihaela spunea...

si eu dupa ce pun crema pe tort il las la rece obligatoriu 2-3 ore inainte de a turna jeleul.