Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 octombrie 2007

paine impletita


500g faina
1lingura sare,nu cu varf
200ml lapte
50ml apa
4linguri unt topit
1cub drojdie
1ou

se amesteca laptele cu apa,se incalzesc putin apoi se amesteca cu cele 4 linguri de unt topit(putin racit,sa nu fie fierbinte),1lingura zahar si drojdia.se lasa vreo 15min pina creste. se toarna peste faina,se pune oul si sarea si se framanta aluatul.se lasa la dospit, pina isi dubleaza volumul. se presara masa cu faina se imparte aluatul in 3,se fac 3 fasii,cu mana nu cu sucitorul. se impleteste am asezat-o in tava cu hartie,am uns-o cu 1lingura de unt care mi-a mai ramas de la aluat si am presarat cateva seminte.am mai lasat-o 10min la odihnit. si apoi am copt-o vreo 45-50min la 180grade.

2 comentarii:

bucatariamea spunea...

Astazi am incercat si eu painea, deocamdata aluatul este la crescut.

Anonim spunea...

Foarte frumoasa painica ta!
Si nu numai frumoasa ci si gustoasa! Spun asta pentru ca am facut-o si eu azi si m-am laudat la toti cunoscutii, atat de minunat a crescut si s-a rumenit!