Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 13 martie 2010

waffeln cu cascaval


nu am mai folosit de ceva vreme aparatul iar zilele acestea Bubu mi-a facut pofta.waffele acestea sunt minunate si satioase.le-am servit la micul dejun cu peste afumat si crema de hrean.

-130g cascaval gouda razuit
-125g unt
-4 oua
-200g faina
-1 plic praf de copt
-150g smantana acrisoara,groasa

ouale intregi le mixam cu untul lasat cateva ore la temp camerei si smantana.adaugam faina,cascavalul ras si la final praful de copt+sare.
in aparatul incins le coacem la treapta maxima 2-3 min.

7 comentarii:

Lia spunea...

Foarte potrivit pentru un mic dejun.
Waffeln,ca si clatitele sunt foarte versatile.
Dulci sau sarate dupa moment si preferinta.

kity spunea...

nu cred ca exista ceva mai bun decat o waffele pentru un desert rapid de weekend!
arata delicios

Daniela Addario spunea...

As face si eu, dar n-am asemenea aparat in dotare, iar aici costa destul de mult si inca nu m-am indurat sa-l cumpar... Foarte buneee... mai ai ?!

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmmm....che buoni!

Gabriela spunea...

mmmmmm....yam...yam mai ales cu peste afumat!O bunatate.vreau si eu daca mai ai.

torturi romanesti londra spunea...

trebuie sa fie tare bune,trimite-mi si mie o portie, in alta forma merge oare sa le coacem?

diana spunea...

Vai, ce pofta mi-ai facut.
Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
Dar ce-si face omul cu mana lui..........Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
Acuma verific listele de favorite.