Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 martie 2008

ciorba de salata cu zdrente de ou


-1 capatana salata verde
-2 piepti de pui
-2 morcovi
-2 cepe
-sare,piper
-zeama unei lamai
-1-2 oua
-orez
2-3 linguri ulei masline

ceapa,morcovii si pieptul se pun la calit in uleiul incins:

se adauga salata tocata si se acopera cu un capac,mai lasam cateva minute:

totul se stinge cu supa de legume sau pui si se adauga orezul spalat.se lasa sa fiarba acoperit 25min .batem ouale si se adaugam in supa,amestecand usor sa se formeze "zdrentele".se condimenteaza cu sare,piper si se acreste cu zeama de lamaie,ceva verdeturi tocate.



este asa buna cu un mot de smantana acra.

3 comentarii:

Anonim spunea...

minunate retetele tale,am incercat si eu cateva...vroiam sa te intreb ce marca e masina ta de paine,as vrea sa`mi iau si eu si nu stiu la ce sa ma hotarasc...mersi,succes.

mihaela spunea...

a mea este Clatronic,nu este cine stie ce marca dar isi face treaba bine!

Anonim spunea...

mersi pt raspuns,o sa`mi achizitionez una de urgenta..azi am facut tocanita ta cu praz si castraveti..foarte buna,mersi,numai bine.