Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 30 ianuarie 2008

Paine de Shabat


reteta de la Alis

30 g drojdie proaspata
300 ml apa calda
1/3 pahar zahar,cam 70 g
1 lingurita sare
1 ou mare
40 g margarina
5-4 1/2 pahare faina

Deasupra:

1 galbenus
1lingurita de apa
semintesusan,mac
aluatul l-am facut la Mp:

apoi l-am pus intr-un castron uns cu putin unt,la dospit:


asa arata dupa o ora:


apoi se imparte in 3 parti:
si se impleteste strans(aici trebuie sa mai exersez)

se unge cu galbenus:

si presara semintele:


si se da la copt,la 185 grade:

nu am mai apucat sa o lasam la racit,am mancat din ea fierbinte.

4 comentarii:

Anonim spunea...

De fiecare data cand citesc o reteta de pe acest blog am apa in gura....foarte frumoase si sigur gustoase iti ies mancaricile,felicitari....am o intrebare legata de aceasta reteta....nu am inteles prea bine cantitatea de faina ? sunt 4sau 5 pahare si jumatate ? multumesc

mihaela spunea...

de fapt trebuia scris 4-4,5pahare faina.am scris din greseala 5.acum corectez.
sper sa-ti placa reteta daca o incerci.
o zi minunata.

Anonim spunea...

Am facut-o azi...si asa am pus, 4 pahare si jumatate...a iesit suuuuper buna...dovada a stat fiul meu de doi ani care si acum e cu o coaja la rontait...si cum am mai spus,FELICITARI...sunt super retele...te pupic si cand mai am o pauza(mai am un bebe de 3 luni ),mai incerc o reteta pt ca tare apetisante sunt...

mihaela spunea...

andreea drga mea ma bucur ca a reusit painea si te felicit ca mai ai timp si de gatit cu 2 pui mititei.matei(care are si el putin peste 2 ani) in ultimul timp nu prea mai lasa sa fac nimic,dar profit ca doarme zilnic la pranz acte 2 ore si bucataresc.
sper sa iti pot raspunde in timp la intrebari daca mai sunt caci ma pregatesc sa plec in romania in concediu si e mai greu cu internetul.

pupici puilor tai si tie.