Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

''ochelari'' cu ciocolata



375g aluat foetaj
8linguri nutella
50-60g alune sau nuci tocate


eu am modificat putin reteta adica nu am pus numai amestecul de nutella pe aluat ci si unul de dulceata.
pe 1/2 de aluat am intins amestecul de ciocolata cu nuci
pe cealalta 1/2 am amestecat cateva linguri dulceata de visine cu nuci macinate. incepem sa rulam aluatul spre interior din amandoua partile.se taie bucati cu un cutit ascutit(de grosimea unui deget scria la reteta-eu le-am taiat mai groase) si se pun pe tava pregatita cu hartie de copt.se coc in cuptorul preincalzit la 220 grade 12-15min.
se servesc reci.

Niciun comentariu: