Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 11 noiembrie 2007

bagels cu ceapa si cascaval

reteta de aici:




sunt deliciosi la micul dejun:

150ml lapte
25g drojdie
25ml ulei
1lingura zahar
sare
3 cepe verzi
2oua
300g faina
120g cascaval ras

din lapte,drojdie,1ou,ulei,zahar,sare,faina am facut un aluat pe care l-am lasat 15-20min la dospit.apoi am amestecat 75g cascaval si ceapa verde tocata in aluat,am mai framantat putin si l-am lasat iar 25 min la dospit.l-am impartit in 9 parti egale,am facut o gaurain mijlocul fiecarei bile de aluat.



am pus o cratita cu apa la fiert si am pus bilele inauntru,cam 2-3 min.




le-am lasat la stors pe un gratar.i-am pus in tava,uns cu galbenus,presarat ceva susan deasupra



si i-am copt 25min.

se servesc simpli sau umpluti.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Si restul de 45 gr. de cascaval?

mihaela spunea...

restul se pune deasupra,inainte de a baga la cuptor tava cu bagels.eu am renuntat la el si am pus susan.

Anonim spunea...

se pun la fiert cand apa fierbe ?

mihaela spunea...

da,cand apa fierbe,altfel se inmoaie prea tare.

Kris spunea...

mmm..asta e de incercat

Claudia-Maria spunea...

foarte faina reteta,musai sa o incerc ca suna minunat,mai faina ca si brezeln ;)

Anonim spunea...

cuptorul la cate grade?? reteta nu e completa

Anonim spunea...

cuptorul la cate grade?? reteta nu e completa

mihaela spunea...

cuptorul la 190grade,cu ventilatie.nu inteleg de ce spui ca reteta nu este completa??