Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 3 august 2008

quiche cu sunca si ceapa



o reteta care merge de minune la cina.

de la OtiliaG

aluat:
250 g faina,
125 g unt
4 linguri apa rece(am pus lapte)
sare.

umplutura:
200 g sunca presata,
4 cepe potrivite(am pus numai 1 si vreo 4 fire ceapa verde)
o cultie smantana acrisoara,groasa(200 ml),
4 oua
100g cascaval


am amestecat ingredientele pentru aluat:

si am dat coca la rece 25min.apoi am intis-o pe folie alimentara:

si cu ajutorul ei direct in tava de tarta unsa si pudrata cu faina.am intepat-o in mai multe locuri cu o furculita:

intre timp am pregatit umplutura:ceapa tocata,sunculita cuburi mici,ouale,smantana,ceva verdeturi tocate,casvalalul razuit si condimente:

am turnat compozitia peste aluat:

si am dat la cuptor,cu ventilatie,la 185 grade pentru 45-50min,nu mai stiu exact,pina arata cam asa si scobitoarea iese curata:

apoi cand s-a racorit am taiat-o felii.
pofta buna!

3 comentarii:

Edith spunea...

Miha, ce bine arata quiche-ul tau! O sa il incerc si eu ca are ingrediente ce-mi plaaac :)

mihaela spunea...

e bun si merge rapid de facut iar pt o cina e tare satios langa o bere receeeeeeeee!!!

bucatariamea spunea...

Ce bine arataaaaaaaaaaa, in seara asta fac si eu.Cand sunt in paan de idei ma inspir de pe blogul tau