Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Tarta cu branza dulce si visine


reteta inspirata de la Poca

blat:
200 gr faina
40 gr amidon ( am masurat pt voi, si asta inseamna 5 linguri de supa, dar nu cu varf ! )
1 varf cutit de praf de copt
1 ou
60 gr zahar ( 2 linguri adica)
125 gr margarina
intr-un castron punem faina amestecata cu praful de copt si amidonul, oul , zaharul si margarina topita.incepem sa le amestecam cu...... cu lingura de lemn.aluatul este moale si usor de lucrat...asa.. si-l faceti bila si dupa aia il puneti pe o folie de aluminiu, si-l dati la frigider pt. 30 de minute

umplutura:
300g iaurt simplu
400g branza dulce
2oua
1lingura faina
5linguri zahar,coaja si zeama de lamaie
le-am amestecat usor pentru compozitia de pus deasupra.am turnat peste foaie,am aruncat un compot de visine peste crema si am copt la foc potrivit.

2 comentarii:

LF spunea...

Arata tare bine!
Forma de tarta ce dimensiuni are?
Eu vreau sa fac in forma de 28 cm.

mihaela spunea...

forma este de 26cm,cu baza dreapta nu ca cele pt tarte cu fructe si glazura.