Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 27 februarie 2008

cornulete dospite cu banane si iaurt


reteta de aici:
este reteta de painica dar eu m-am gandit sa le fac sub forma de cornulete ca merg de minune la cafeluta de la micul dejun

pt 18-20buc:

1 banana(110g)
50g unt
3 linguri zahar
260g iaurt
50g nuci macinate
1/2 cub drojdie
450g faina
1/2 lingura scortisoara
30ml apa,pe care eu am uitat sa o pun:


banana piure si restul ingredientelor se amesteca cu mana sau MP:

se lasa la dospit si se imparte in 2buc.se intind pe masa infainata sub forma dreptunghiulara

si se taie triunghiuri:

se ruleaza spre varf si pun in tava tapetata cu hartie de copt(cum am uitat sa trec pe lista de cumparaturi hartia,am uns si pudrat bine tava):


se ung cu galbenus si presara zahar+scortisoara:

se coc la 180 grade:

sunt foarte pufoase



si cu un gust delicios.

2 comentarii:

cartush spunea...

Arata minunat!
Cred ca indraznesc prea mult daca incep sa povestesc ce am pregatit aseara, dar m-am gandit ca n-o sa te deranjeze -> Salata Siciliana
A iesit tare bunutza si m-a lovit nebunia asta cu retzete dupa ce am intrat pe blogul tau. :D
Itzi multzumesc! :)

mihaela spunea...

ma bucur ca iti plac cornuletele.sper sa gasesti si alte reteta imbietoare pe blog.