Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 3 martie 2008

Clatite cu carne tocata,ciuperci si smintina



reteta de aici:


4 oua
1l lapte
1 cana mare faina
sare,piper

500g carne tocata
3 cepe
sare,piper,verdeata
3 linguri ulei masline
1 borcan ciupercute
200g smantana
putin cascaval

am mixat ingredientele pentru aluat si l-am lasat sa se odihneasca 10min:

apoi le-am copt la foc potrivit,in tigaie fara ulei,le-am rasturnat pe o farfurie si le-am tinut acoperite cu o alta pt ca marginile crocante sa se inmoaie:

ceapa tocata marunt,carnea si ciupercutele le-am calit in ulei incins:

am adaugat 3 linguri sos rosii pt culoare,verdeturi,sare,piper:

cand sosul a scazut am lasat sa se racoreasca si am pus pe fiecare clatita 2 linguri umplutura:

rulate le-am pus intr-o tava rezistenta la cuptor,am turnat deasupra smantana si am presarat putin cascaval:


le-am dat 20min la 150 grade.

2 comentarii:

Teo spunea...

Daca inlocuiesc carnea cu soia si fac clatitele de post, cred ca pot sa incerc ceva de genul asta in Postul Pastelui :) Arata demential!

mihaela spunea...

teo sigur ca poti incerca.eu aici nu am gasit soia la magazinele in care imi fac cumparaturile zilnice.mama foloseste soia in toate felurile acasa,in ro si chiar imi placea.