Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 8 iulie 2009

muffinsi cu nuci si bucatele de ciocolata amara




de dimineata ploua intr-una la noi.parca ni s-a facut dor de caldura si soarele din romania.si ca sa treaca am facut muffinsi:

200g faina
1plic praf de copt
100g nuci macinate
100g ciocolata amaruie
85g zahar
80g unt
250ml lapte batut
1ou

topit untul 30sec la microunde iar ciocolata o tocam grob.punem toate ingredientele intr-un castron si mixam 2-3 min.apoi umplem formele tavii de muffins,pregatite cu hartiute speciale, cu cate 2 linguri de compozitie si punem la copt,pentru 25min la 185 grade cu ventilatie.
lasam sa se racoreasca putin si le scoteam din tava.

3 comentarii:

Federica Simoni spunea...

Mmmm..che buoni!!! sono già finiti???

Anonim spunea...

Acum am facut muffinsii astia si au iesit deliciosi ,nu arata ca ai tai, si nu scrie nimic de zahar , eu am pus aproximativ 50 de grame. Oare nu trebuia?

mihaela spunea...

imi cer scuze dupa un secol ca nu am trecut si cantitatea de zahar.sunt 85g.