Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 29 septembrie 2008

piept de curcan cu umplutura picanta

reteta de aici:

1,5-1,8kg piept de curcan
2 cepe mai mici
2 ardei grasi galben si rosu
2 catei usturoi
sare,piper,verdeata tocata
2 linguri creme fraiche
2-3 linguri ulei masline
400ml supa legume sau pui
1 lingura amidon

carnea se bate usor si se condimenteaza.separat am pus la robot legumele,verdeata,condimentele si creme fraiche-ul.le-am mixat (eu am adaugat 1/2 felie paine caci era prea lichid) si am intins pe carne acest amestec:



rulam si legam cu ata ca in foto(eu am cusut rulada).comdimentam cu sare,piper,boia si chilii(asta a facut ajutorul meu mic)



si punem la prajit pe ambele parti in uleiul incins.stingem cu supa si punem la cuptor,vreo 50-60min pe foc potrivit(185grade).din cand in cand stropim cu sosul din tigaie carnea.
la final scoatem carnea afara iar sosul il legam cu putin amidon.

servim feliile de carne cu garnitura de cartofi si sos.
pofta buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Mihaela! Super rulada ta! Mai ales ca te-a ajutat si fluturasul tau :)... parca i-am vazut manutele pe acolo...
Spor la trebi si o saptamana excelenta iti doresc!

mihaela spunea...

dana multumesc de vizita!
fluturasul e prezent de multe ori prin bucatarie si ii place sa-l implic si pe el.