Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 octombrie 2007

Paine cu seminte de floarea soarelui si apa minerala



reteta de la Maya

800 g faina
340 apa minerala
150 ml lapte(3,5%)
40 g drojdie+1/2 lingurita zahar+60 ml lapte
2 lingurite rase de sare
2 linguri ulei de susan
1 ou
50 g seminte de floarea soarelui prajite
30 g seminte floarea soarelui neprajite

Se pune faina �ntr-un vas.Se face o gaura la mijloc,in care se toarna drojdia frecata cu zaharul si laptele caldut.Se lasa asa 15 minute. Se aduga cele 2 lingurite de sare,oul si cele 2 linguri de ulei de susan.incepem a framanta.Adaugam si semitele prajite..se framanta mai departe adaugand apa minerala,apoi laptele.Se framanta pana aluatul,se desprinde de pe peretii vasului.SE lasa 30-40 minute la crescut. ..dupa ce aluatul a crescut,se aseaza pe planseta presarata cu faina.Se imparte in 3 parti,se roleaza fiecare parte si se impleteste .Am lasat 5-10 minute pe tava(nu mai stiu exact..) si am uns painea cu lapte.Am presarat semintele deasupra,si am bagat la cuptor(preancalzit) la 180�C.si am scos-o ,dupa 45-50 minute

Niciun comentariu: