Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 25 noiembrie 2007

gulas unguresc(american)


reteta de la Paradis

3 bucati piept de pui
3 linguri ulei,
2 linguri faina;
1 mana buna de ciuperci taiate felioare;
1 ceapa babana,
2 catei mici usturoi
ardei rosu(nu e neaparat)
3 morcovi taiati feli grosute,
3 fire de telinadaca nu aveti,merge si cu radacina;
3 feliute ardei iute taiat marunt;
1 mana de pastai
4 cartofi rosii ;
2 linguri pasta de rosii, groasa

Am taiat pieptul de pui patratele groase,dupa care l-am presarat cu cele 2 linguri faina.Am incins 3 linguri ulei.Prajim 5 minute la foc tare pina a devenit carnea albicioasa .Am pus frumusel carnea intr-un vas,iar in aceeasi tava am adaugat ceapa pestisor ,usturoiul maruntit si ciupercutele....totul se lasa 5 minute la foc domol,dupa care am adaugat 2 linguri pasta de rosi,ardei iute,500 ml apa(sau supa de pui)
si-am lasat la foc domol circa 40 minute.

Dupa cele 40 min,am ad. telina,morcovi,cortofi si o mana de pastai congelate.feliile de cartofi trebuie taiate de circa 2 cm.Se mai lasa toate la fiert circa 15 minute,dupa care am facut o ingrosala din 2 linguri rase de faina si putina apa rece.dupa cele 15 minute,am adaugat ingrosala....am lasat inca 5 minute la foc tare pina a scazut putin.

Niciun comentariu: