Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 28 octombrie 2007

tort cu mere si coacaze rosii




blat:

5oua
100g unt
125g zahar
150g faina
1plic praf de copt
1esenta rom
50g coacaze uscate(confiate) sau stafide

se separa ouale.albusurile se bat spuma.galbenusurile se freaca cu untul moale,la temperatura camerei,si zaharul pina avem o compozitie cremoasa.se adauga apoi albusurile si se amesteca de cateva ori,faina,praful de copt,esenta si coacazele.se incorporeaza bine in aluat.se toarna acesta in tava de tort unsa si pudrata cu faina si se coace blatul vreo 35-40min la 190 grade,depinde de cuptor.

umplutura:
1borcan compot de mere,eu am folosit apfelmuss
4foi gelatina
cateva stafide
scortisoara dupa gust
50ml suc mere

se pune gelatina cateva minute in apa rece.se infierbanta bine(eu la MU) sucul si se pune gelatina stoarsa inauntru,amestecand pina cand s-a dizolvat complet.se lasa sa se intareasca putin compozitia apoi se amesteca impreuna cu scortisoara la compotul de mere.se pune inelul in jurul blatului si se toarna deasupra crema.se da la rece cateva ore bune,eu am lasat la frigider de seara pina dimineata.

se poate decora cu frisca,noi l-am servit in familie,l-am lasat simplu,doar cu putina cacao pe deasupra.

Niciun comentariu: