Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 noiembrie 2008

pariziene cu mere



reteta LauraA.

aluat:
500g faina
20g drojdie
70g zahar
260ml lapte
50g unt topit
1ou
putina sare

1 borcan mic compot mere cu bucati intregi

pentru aluat am pus masina de paine la munca si dupa 90 min :

am impartit apoi in 8 bucati:

am intins pe rand cate o bucata si la un capat am pus o lingura de umplutura:



impachetam:

si le punem in tava cu hartie de copt unde le mai lasam 40min la odihnit:

le-am uns cu putina smantana de frisca si am presarat zahar brun ,apoi le-am copt la 190 grade:
minunate!

7 comentarii:

Ducesa spunea...

moamaaaaaaa, chiar ca minunate.mi-ai facut pofta! cred ca sunt delicioase.nota 10!

Anonim spunea...

Ah, ce bine arata. Mi-ai facut o pofta.

Anonim spunea...

Daca nu am masina de paine, cum pregatesc aluatul?
In rest,totul este ok.

mihaela spunea...

daca nu ai masina il framanti manual.incalzesti laptele,dizolvi drojdia si zaharul inauntru si lasi sa stea 10min apoi amesteci cu untul topit,oul,faina si framanti pina cand ai un aluat fin.

spor la treaba!

cristinka spunea...

draga Mihaela.Iti multumesc pu acest blog e minunat.Sunt fana a prajiturii asa ca tiam incercat aceasta delocioasa prajitura.E super.Am facut-o si mie si sotului ia placut,dar eu am facut-o cu ananas in loc de mere si a iesit super.Iti multumesc.

Doruletz spunea...

am si eu o rugaminte...puteti sa imi spuneti ce fel de drojdie (uscata sau la cubulet) ati pus?

mihaela spunea...

buna dora,am folosit drojdie proaspata si am pus 1/2 dintr-un cubulet care se gaseste aici la lidl.
spor la treaba!