Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 29 iulie 2009

tort cu blat de biscuiti si crema de branza cu afine



am facut un tort rapid si delicios.reteta este pt o portie intreaga,eu de aceasta data am facut numai jumatate.

blat:
250g unt
500g biscuiti integrali,simpli

crema:
500gquark, crema de branza sau branza dulce
4 oua
1 lingura amidon(am pus budinca vanilie)
225g zahar
100ml lapte
100g unt
350g afine

untul se topeste si fierbinte se toarna peste biscuiti sfaramati(eu i-am pus la robot).compozitia se aseaza in tava de tort(28cm)pregatita cu hartie de copt si se apasa usor.



pentru crema mixam quark-ul cu zaharul,budinca,laptele,untul moale(adica lasat o ora la temp camerei) si ouale.turnam peste blatul de biscuiti,asezam deasupra fructele

si dam tava la cuptor pentru 50min ,la 175 grade.eu am lasat ultimele 10min,rezistenta de jos.


lasam sa se raceasca si putem servi.rece de la frigider,este minunat.

6 comentarii:

Nadia spunea...

Ai numai retete una si una. Arata atat de bine tortul ca-mi vine sa-mi tai o felie...):

Anonim spunea...

Superb!
exact pe gustul meu..abia astept sa-l fac.
liana morar

Federica Simoni spunea...

wow ma è meravigliosa!! chissà che buona!!

Niko spunea...

Hmmmmm, cred ca e delicioasa!

CamiWitt spunea...

Pare foarte rapide si cind e vorba de afine, nu ma pot abtine. Faina...O seara placuta!
Cami

Anonim spunea...

am facut si eu acest tort minunat. a fst de senzatie...o sa-l repet cat de curand.

liana morar