Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 noiembrie 2009

salata de post cu legume si paine


1o felii paine mai tare
3 catei usturoi
cate 2 ardei grasi verzi si galbeni
4-5 rosii
o mana masline negre
5+5 linguri ulei masline
3 linguri otet
sare,piper,boia

painea se taie cuburi si se prajeste in 5 linguri ulei masline incins.se scoate apoi pe hartie absorbanta.usturoiul trecut prin presa se amesteca cu painea.legumele se taie cuburi si se pun intr-un castron impreuna cu bucatile de paine.
alte 5 linguri ulei masline,otetul si condimentele se amesteca si se toarna dressing-ul peste salata.se lasa 1h la rece si se poate servi.

in zilele cand nu este post se poate adauga sunca praga taiata cuburi.

5 comentarii:

Adamas spunea...

Ar merge si niste frunze proaspete de busuioc. Eu o sa le bag la cuptor ca sa scap mai repede :P
Cred ca este potrivit si ca pranz la birou (fara usturoi insa, ca dauneaza vietii sociale la locul de munca). Si varianta fara post ar fi cu cateva felii de sunca pe acolo. :)

liana-blog spunea...

Foarte buna idea de salata! Eu mai consum pe post de masa principala, dar nu mai aveam inspiratie de ceva nou...si recunosc ma cam plictisisem de legume cu telemea deasupra:).

Liana Morar
(de acum cu blog de suflet, unde te invit cu drag)

mihaela spunea...

liana da-mi te rog link-ul exact caci nu pot intra deloc pe blogul tau.

te pup!

liana-blog spunea...

Vad si eu ca nu merge asa link+ul, poate am gresit eu undeva in creerea contului la google. Trebuie sa verific.
http://liana-blog.navigate.ro/

Este "tinerel", are doar 2 zile.

Te pup si eu.

Liana Morar

mihaela spunea...

da liana merge,am intrat scurt si am putut deschide pagina!

week-end minunat!