Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 20 septembrie 2008

ciuperci umplute a la dana


daca va plac ciupercutele asa mult cum ne plac noua,la reteta aceasta sigur trebuie portie dubla,altfel dispar de pe farfurie cat ai clipi.

reteta de pe blogul Danei

400g ciuperci champignon,
o ceapa sau 3-4 fire ceapa verde(asa cum am pus eu),
4 linguri smantana,
1 lingura faina,
sare,piper,
o lingurita suc de lamaie,
o lingura unt,
100g cascaval

am taiat ceapa marunt si am inabusit-o in unt intr-o cratita, am adaugat piciorusele de la ciupercute taiate si ele marunt, am acoperit cratita si am lasat-o sa se inabuse 10-15 minute, pana ce a scazut aproape toata zeama.
Intr-o cana am omogenizat smantana cu o lingura de faina,sare,piper,verdeata tocata si am turnat peste ciupercute.am amestecat intr-una pina s-a legat compozitia,apoi am adaugat si zeama de lamaie.
am umplut palarioarele ciupercutelor si am asezat pe fiecare cate o bucatica de cascaval.



Le-am bagat la cuptor pentru 15-20 minute,la 185 grade.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce-mi faci tu mie....ce bine arata.f frumos si variat blogul.

mihaela spunea...

anonimule multumesc de aprecieri.

Anonim spunea...

Ha! Mihaela! Acum am vazut ciupercutele. Foaaaarte faine ti-au iesit. Multumesc ca m-ai citat si pupici tie si fluturasului tau scump!