Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 17 noiembrie 2008

paste cu sos de rosii picant si vinete


o reteta delicioasa de post.

1 vanata mare
500g sos rosii pasate
1 canita apa
1 ceapa
4-5 catei usturoi
sare,piper,chilli
cateva ciupercute din borcan
verdeata
ulei masline

vinata se taie cubulete,se freaca cu sare si se lasa sa stea 15 min pt a-si lasa zeama.se pune ceapa tocata marunt la calit impreuna cu usturoiul si cand s-au inmuiat se adauga vinetele stoarse si sosul de rosii+apa.se lasa sa scada sosul pe care-l condimentam apoi cu sare,piper,chilli.
fierbem pastele in multa apa sarata si le servim cu sosul si verdeata presarata deasupra.
pt ca mananca si puiul meu mic,am pasat o parte din sos ca sa-i fie mai usor.

Post usor!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mmmm... foarte gustoasa reteta, o combinatie excelenta! O sa incerc si eu reteta ca mi-ai facut o poftaaaa... Te pup! :)

Anonim spunea...

Foarte buna reteta,sotului meu care nui place pastele a mincat doua portii.Si retetele de piine nu mai zic nimic foarte bune.Multumesc pentru efortul de a oferi cunostintele tale si altora.

mihaela spunea...

va ofer cu drag retetele in speranta ca poate cuiva ii sunt de folos.si cel mai mult ma bucur cand citesc la comentarii ca au fost incercate si au placut familiei.

reteta acesta este preferata mea cand este post.