Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 22 iulie 2008

muffins cu afine si limette



ingrediente pt 12buc(eu am facut 1/2 portie)

120g unt
120g zahar
1ou
250g faina
1plic parf de copt
coaja si zeama unei limette
300g iaurt
200g afine

oul,untul topit,zaharul,iaurtul,coaja si zeama de limette se mixeaza:

apoi adaugam faina,praful de copt si la final fructele:

punem compozitia in tava pregatita cu hartiute:

si coacem la 180 grade cam 20min:

se lasa sa se racoreasca 2-3 min si se scot din forma.

7 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Nu stiu de ce dar nu prea sunt fan muffins insa astea arata foarte bine! Cred ca am sa le fac insa am o intrebare: de unde ti-ai luat formele? Eu nu am gasit... Felicitari pt muffins!

mihaela spunea...

pai in germania se gasesc in orice magazin cu produse pt casa:Real,WAl-mart,Karstadt.eu forma asta rosie am luat-o acum cateva luni din karstadt,era la oferta.

imi place sa fac muffinsi ca merg rapid si baietelul meu e tare incantat de ei.

Ina Todoran spunea...

Care forme sunt mai bune? Cele din silicon, cele gen tava sai cele din portelan?

mihaela spunea...

de portelan nu am folosit niciodata,la cele gen tava e nevoie de hartiute iar la cea de silicon pur si simplu pui compozitia in tava si dupa coacere nu sunt probleme cu iesitul din tava.eu alternez tava de silicon cu cea de tabla+hartiute,nu cred ca o prefer pe vreuna in mod deosebit.

mihaela spunea...

aaa,parca am scris pe aici la o reteta ca am luat si forme de silicon individuale,mici,dar nu-mi plac deloc,se deformeaza si ies muffinsi urati.

Ina Todoran spunea...

ok. mersi mult! deci cel din silicon, gen tava sunt cele mai bune. Te pup si spor in continuare la gatit!

Unknown spunea...

Miha am sa le incerc si eu, multumesc pt reteta , :floricica|: