Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 10 iunie 2011

otterndorf-week-end prelungit la marea nordului


tocmai a trecut un week-end prelungit,din 2-5 iunie si am fost din nou pe malul marii nordului,in statiunea otterndorf.am fost 10 persoane si cam greu sa gasim o casuta care sa ne multumeasca pe toti,dar in cele din urma,dupa cateva ore de cautari pe internet am dat de ea: ferienwohnung medempschipper.proprietarii foarte draguti si deschisi,curte mare cu verdeata si "magnetul" intregii vacante....hidrobicicletele cu care ne pueam plimba pe rauletul ce curgea in spatele gradinii.







am avut noroc de soare si apa calduta si ne-am putut scalda in apa marii:






am prin si fluxul si refluxul:


in ultima zi de vacanta am tras o fuga la Cuxhaven in port sa mancam peste proaspat si sa ne pregatim sufleteste de drumul aglomerat ce-l aveam de facut pina acasa






cam atat a fost...scurt dar frumos si ne-am intors cu bateriile incarcate.
week-end-ul acesta este iarasi unul prelungit....vom profita de el din plin,numai vremea sa tina cu noi.cu poze voi reveni in curand!


.

3 comentarii:

Claudia Moser spunea...

Superbe poze! Multumesc de hint!

VertAnge spunea...

Foarte frumoase imagini! Sper sa ajung la un moment dat sa vad aceste locuri minunate cu ochii mei.

yaya6 spunea...

ce frumos!!! chir ca iti incarci bateriile