Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 20 decembrie 2011

fursecuri cu nuca de cocos si visine




o reteta delicioasa din seria pregatirilor pentru craciun.eu am facut inca de la inceput portie dubla:

-140g faina
-70g nuca cocos
-70g zahar
-140g unt
-2 galbenusuri
-visine din compot
-100g ciocolata alba

faina se amesteca cu nuca de cocos,coaja unei portocale netratate,razuita, zaharul,untul si galbenusurile.se da bila de aluat la rece pentru 1h.se taie felii mici din care se modeleaza bile si se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt.cu coada unei linguri de lemn se fac mici adancituri in care se pune cate o visina:

se coc, in cuptorul preincalzit la 155grade cu ventilatie,pentru 10-12min.se lasa sa se raceasca si decoreaza cu ciocolata alba topita:

se lasa sa se usuce 2-3 ore.


.

6 comentarii:

Roxana spunea...

Delicios... As face si eu portie dubla. Una cum ai facut tu si cealalta cu visine din visinata (pentru cei mari)

TeoBucatar spunea...

Cred ca bunatatile astea sunt pentru mosul!Vreti sa lase tot sacul la voi?

mihaela spunea...

roxana cu visine din visinata cred ac iese o nebunie...dar cum nu am avut ,am adaptat!pupici

mihaela spunea...

teo draga mea suntem facmilie mare in romania si nu ne incurcam cu 1-2 feluri.cat depsre moshul la mine a fost deja ...matei e singurul care are sanse mari sa primeasca sacul plin :))

Antonina spunea...

Super ! Daca tot ai zis voi incerca si eu cu visine din visinata! Ce betie dulce o sa fie ;)

mihaela spunea...

anto, spor la treaba!