Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 23 februarie 2008

cornuri dospite cu nuci si gem de caise


reteta de aici:

pt 10-12 buc:

1 cub drojdie proaspata
300g faina
50g unt
1 ou
1 lingura cu varf zahar
1/8 l lapte
un varf cutit sare

200g nuci
3 linguri gem caise


aluatul framantat si dospit la MP:

se intinde intr-o forma dreptunghiulara si se taie triunghiuri:

nucile si gemul le-am pus la robot 1 min apoi am pus cate o lingurita pe fiecare triunghi:

rulam spre varf:

si le-am uns cu 2 linguri smantana+1 galbenus:


am presarat ceva zahar brun deasupra :

si le-am copt la 185 grade:

pufoase,delicioase.

9 comentarii:

Unknown spunea...

beautiful yours croissant but I do not understand the recipe sigh!I don't understand your language

Irina spunea...

Arata excelent !
O sa le fac cu siguranta !

Irina

mihaela spunea...

irina sunt foarte bune.ma bucur ca iti fac cu ochiul!

Anonim spunea...

Mihaela am facut cornuletele astea si au iesit minunat ! Sunt la racit, le-am facut pentru baietii mei abia astept sa vad ce zic de ele. Vreau sa te intreb ceva, am vazut ca la unii cozonaci presari pe deasupra "crocant" imi poti spune te rog unde il gasesti ca as cumpara si eu, eu locuiesc in Franta. Multumesc mult pentru reteta, minunat tot ce faci tu !

mihaela spunea...

silvia sper sa le placa baietilor cornurile,alor mei le plac foarte mult.
crocant am gasit la lidl,plus si real,la raionul de chestiuni pentru prajiturit,praf de copt,zahar vanilat.cand mai cumpar o sa pun o fotografie cum arata cutia,sa o gasesti mai usor.

Anonim spunea...

Mihaela iti multumesc mult, este si aici in oras un Lidl mai mic dar sincer nu am vazut poate nu am fost eu foarte atenta, o sa ma uit la cutie cand pui poza si voi cauta. Cornurile au iesit excelente acum mai fac o tura ca al meu sot vrea sa duca maine la serviciu asa de incantat a fost de ele, sper sa imi iasa la fel e bune si tura asta :) acum chiar am pus ceva faina speciala de prajituri. Aluatul l-am facut si eu cu masina de paine si a dospit f bine.

laura spunea...

Iti urmaresc bloggul de ceva vreme.. ai niste retete delicioase. E pe gustul meu tot ce scrii tu aici. :) Noi adoram dulciurile cu aluat de aceea te-am pus la preferate. Am o intrebare legata doar de ornament. Ai pus acolo pe farfurie langa cornuri ceva planuta care o am si eu in gradina. Eu le-am pus intr-o vaza asa uscate ca arata f dragut.. sunt comestibile?! Sau macar stii cum se cheama ca sa caut mai multe detalii. MUltumesc si inca o data multe felicitari pentru retete.

mihaela spunea...

laura este un fruct...mai exotic.aici se gaseste de cumparat in orice supermarket.acum am un lapsus si imi scapa numele,iti scriu maine exact cum ii spune.

mihaela spunea...

aaa uite ca mi-am amintit acum...de fapt sotul a stiut despre ce este vorba.se numeste "physalis".