Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 9 octombrie 2008

budinca de conopida si broccoli,la cuptor




-conopida
-brocccoli
-50g unt topit
-2 oua
-1 pahar smantana acrisoara(~200g)
-sare,piper,chili
-cascaval razuit

conopida si broccoli fierte se lasa intr-o sita sa se staorca bine.intre timp batem ouale intregi cu smantana,untul topit si racorit si condimente dupa gust,punem cascavalul razuit si apoi amestecam cu legumele.
am pus amestecul intr-o forma de yena,neunsa


si dam la cuptor pt 35-40min.se serveste cu bagheta proaspata.

3 comentarii:

Mihaella Gheorghiu spunea...

ce surpriza am avut la intalnirea acestui blog.ce de bunatati!trebuie sa am rabdare sa le iau la rand.multumesc pentru aceste retete magnifice!

Anonim spunea...

e intradevar foarte buna,am facut si eu.

Anonim spunea...

ne plac foarte mult si conopida si brocolii.am facut budinca de doua ori saptamana trecuta dar nu am putut sa-ti scriu.ia placut foarte mult sotului.am sa fac si celelalte retete cu conopida,le incerc pe toate ,sper sa-mi iasa la fel de bune ca si asta.felicitari pt.blog e foarte frumos,cu multe retete tentante.