Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 16 aprilie 2011

pasca cu ciocolata




anul acesta pe masa de pasti vom avea 2 pascute.cea cu ciocolata si una fara blat,a carei reteta urmeaza zilele urmatoare.


blat:
-300g faina
-180g zahar
-40g cacao
-200g unt
-2 oua
-1 plic praf de copt

umplutura:
-50g unt
-40g amidon
-100g ciocolata alba topita
-550g crema de branza(quak) sau branza dulce
-200ml smantana de frisca
-100g smantana groasa
-4 oua
-150g zahar

pentru aluat mixam intr-un castron ingredientele.in forma de tort unsa si pudrata cu faina punem aluatul si dam la cuptor 15min la 170grade,timp in care pregatim umplutura.

ciocolata si untul se topesc la foc mic(eu m-am folosit de cuptorul cu microunde).se mixeaza branza cu zaharul,ciocolata,ouale intregi si cele 2 feluri de smantana si amidonul.compozitia se toarna peste blat si se da la copt,la 180grade pentru 45-50min.verificati in ultimele minute cu scobitoarea.

se lasa pascuta sa se raceasca si se scoate din forma.se decoreaza dupa pofta!


.

5 comentarii:

Anonim spunea...

minunata!!o sa fac si eu pasca aceasta de pasti.
dana

Alina M. spunea...

Trebuie intr-adevar 40 g de amidon? Multumesc.

mihaela spunea...

alina amidonul leaga compozitia.branza dulce ce o gasesc eu in germania este de tip philadelphia si fara amidon nu ar sta teapana.
il poti inlocui cu un plic budinca vanilie praf.40g este de fapt o lingura buna,nu se simte deloc in compozitie.

Anonim spunea...

N-am stiut ca pasca este de fapt cheesecake. Am incercat si eu reteta si ne-a placut. Am folosit budinca vanilie in loc de amidon. Daca o sa m-ai incerc vreodata o sa pun si putina vanilie si mai multa lamaie. Mi sa parut ca aluatul din cacao e cam mult as folosi poate jumate si mi sa c-am intarit. Multumesc

mihaela spunea...

reteta traditionala este de fapt cu aluat dospit.dar de-a lungul timpului au tot aparut retete diferite,cu aluaturi diferite si nedospite.

pentru duminica voi face reteta traditionala cu aluat dospit.