Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 7 octombrie 2011

rulada cu nuci si frisca








in sfarsit e vineri si incepe week-end-ul!
va propun o rulada delicioasa pentru acest sfarsit de saptamana care la noi se anunta tare urat, cu ploi si vant...dar macar sa ne rasfatam cu ceva dulce langa cafeluta!



blat:
-3 oua
-100g zahar
-50g amidon
-1 lingura praf de copt
-75g faina

umplutura:
-300g gem
-500ml frisca
-1 plic zahar vanilat
-75g nuci prajite,macinate
-2 linguri gelatina praf sau un intaritor de frisca

separam ouale si albusurile le batem spuma cu 3 linguri apa si zaharul.amestecam usor cu galbenusurile,faina,amidonul si praful de copt.
in tava mare de aragaz tapetata cu hartie de copt se toarna aluatul,niveleaza si da la copt pentru 8-10min la 200grade.

se rastoarna apoi pe un prosop si ruleaza strans,lasand sa se raceasca complet.




smantana de frisca se bate cu gelatina(sau intaritorul de frisca) si se adauga nucile macinate care au fost prajite in cuptor.

foaia de padispan se unge cu gemul si intinde 2/3 din crema de nuci.se ruleaza.

se decoreaza cu ciocolata alba topita si cu restul cremei de nuci.se da la rece pina in momentul servirii.

un week-end minunat sa aveti!!!!!


.

11 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Declicioasa si numai buna pentru o zi de toamna.
Weekend palcut!

tarra spunea...

o minunatie!

Cooking-love spunea...

Deliciosoooo¡¡¡¡¡¡Uhhhmmmmm¡¡¡
besos.

miremirc spunea...

Imi place mult !

Anonim spunea...

mm.. o bunatate!

mihaela spunea...

fancy multumesc si un week-end minunat sa ai!

mihaela spunea...

tarra esti o draguta!

mihaela spunea...

mire sper sa o incerci!

mihaela spunea...

alexa multumesc de vizita,te servesc cu drag cu o ultima bucatica!

Emy UK spunea...

Draga Mihaela, am facut si eu aceasta rulada si a iesit foarte buna! Am insa o problema, dupa ce am pus ciocolata topita, ea s-a intarit si apoi nu am mai putut taia feliile frumos din cauza ciocolatei de deasupra care crapa la fiecare atingere a cutitului. Ai vreun pont pt asta? La tine cum iese cand o tai? Mersi frumos :)

mihaela spunea...

emy ai vazut ca eu ciocolata topita o pun asa siruri neordonate si cand tai incerc sa tai intre ele ca altfel am si eu aceeasi prb chiar daca folosesc glazura speciala.mama mi-a spus ca as putea pune 1 lg ulei cand topesc ciocolata dar sincer inca nu am apucat sa incerc.