Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 30 iulie 2008

prajitura cu piersici si firimituri



foaie:
500g faina
1 cub drojdie
100g zahar
200ml lapte
1ou
1 priza sare
75g unt moale

umplutura:
1 compot piersici
1 plic budinca vanilie
3 linguri zahar

pt firimituri:
150g faina
75g zahar
100g unt

pt inceput fierbem o budinca cu sucul de compot, si cele 3 linguri zahar,apoi cand am luat-o de pe foc adaugam fructele taiate cuburi.

aluatul l-am framantat la Mp apoi l-am intins in tava pregatita cu hartie de copt:

deasupra am turnat compotul putin racorit:

am amestecat intr-un castron ingredientele pentru firimituri:
si le-am presarat peste prajitura:

am copt-o 45min la 180 grade,cu ventilatie:

si rece se feliaza.

3 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Reteta asta seamana cu ceva ce facea bunica, doar ca ea mai lasa putin aluat din blat si acela il razalea deasupra. :'-/ ... De cand nu mai e ea, orice reteta care o vad si seamana cu ale ei, ma fac sa imi dea lacrimile... Te pup.

Cristina's World spunea...

Cand am vazut titlul, ma gandeam la ceva cu biscuiti si mere(nu ma intreba de ce). Cand am vazut pozele, mi-am schimbat parerea.Chiar arata bine.

Anonim spunea...

am facut-o aseara cu capsuni.a iesit tare buna!
diana