Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 noiembrie 2008

ardei umpluti cu ciuperci,in sos de rosii


6 ardei grasi
500g ciuperci proaspete
1 morcov
3 fire ceapa verde
100g orez
400ml sos de rosii
sare,piper,leustean

ardeilor li se taie un capacel si golim cu grija miezul.tocam ciupercutele cu ceapa la robot si le punem la calit in 2-3 linguri ulei masline,iar dupa cateva minute am adaugat morcovul dat pe partea mare de la razatoare.am mai lasat 2-3 minute si apoi am condimentat cu sare,piper si am luat cratita deoparte.cand s-a racorit am amestecat aceasta compozitie cu orezul spalat si verdeata tocata si am umplut ardeii.i-am asezat intr-o cratita cu o cana apa si sosul de rosii,am acoperit cu capac si am fiert la foc moderat pentru 40min,pina cand fucrlita a intrat usor in ardei.o parte din umplutura a iesit in sos dar nu este problema.
se servesc cu paine proaspata de casa.

2 comentarii:

Unknown spunea...

iti fac si eu o vizita. Mersi de urari. Ai un blog superb cu o multime de bunatati.

mihaela spunea...

multumesc draga mea!