Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 16 noiembrie 2009

prajitura cu pere si crema cu miere






aluat baza:
-125g unt
-2oua
-1plic praf de copt
-175g faina
-25g amidon

crema:
-1 compot pere
-200g creme fraiche sau smantana groasa
-3 oua
-120-150g miere

se amesteca ingredientele pt aluatul de baza.se intinde acesta in forma de tort pregatita cu hartie de copt:


si dam la cuptor pt 10min.scoatem si asezam perele deasupra:

mixam mierea cu smantana si ouale si turnam peste pere:


dam la copt 1h la 180 grade,ultimele minute acoperind forma cu o hartie pt a nu arde prea tare.
lasam sa se raceasca complet si putem felia.

6 comentarii:

Liana Morar spunea...

wow. Asta chiar am s-o fac.
cred ca este delicioasa si aspectoasa fiind intregi perele.

marylou spunea...

INTERESANTA RETETA, SI ORIGINALA

CamiWitt spunea...

Mihaela meine liebe, das Rezept ohne Honig mache ich seid Jahren nur mit Äpfel. Arata foarte lecker, se v-a incerca curind! O seara placuta! Cami

Alina M. spunea...

Am facut aceasta reteta ieri si a iesit foarte buna. Dar am folosit 2pere proaspete in loc de pere din compot. Iar in loc de 1 ora la cuptor am tinut-o 45 minute. Iti multumesc pentru aceasta reteta.

Anonim spunea...

am vrut sa stiu daca in loc de amidon se poate folosi si altceva?...multumesc

mihaela spunea...

amidonul face aluatul mai "pufos".dar in lipsa lui,fiind cantitate mica poti pune 25g faina sau 1 plic budinca vanilie.

spor la treaba!