Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Cornuri din aluat dospit cu cremvursti



500g faina
1ou batut
250ml lapte+2linguri smantana dulce
80ml ulei de floarea soarelui
1cub drojdie
putin zahar

3-4 crenvursti pt umplutura
ketchup
mozzarela

in laptele caldut se dizolva drojdia+1lingura zahar.faina se amesteca cu o lingura buna de sare iar cand drojdia s-a umflat putin se toarna in faina impreuna cu oul batut si uleiul. se framanta aluatul si se lasa la dospit.se imparte aluatul in 3-4 parti.din fiecare se intinde o foaie subtire care se taie in forma de cerc,apoi acesta in mai multe bucati.se pun la un capat bucatile de parizer si se ruleaza. se pun in tava tapetata cu hartie. se ung cu galbenus de ou+cateva linguri de lapte si se presara cu mac,susan sau seminte de in,sau ce mai aveti chef. se coc la 185 grade vreo 12-15min.


din acelasi aluat cu drojdie am facut cosulete



am intins bucati de aluat,le-am taiat cu gura unei cani de lapte si le-am pus in forma de muffins.deasupra am pus sunca presata cubulete,cateva masline si cascaval ras.
se poate pune orice umplutura dorim.se coc 25 min.

Niciun comentariu: