Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 5 ianuarie 2009

chec cu albusuri si nuci







in primul rand va urez LA MULTI ANI!!!!! si va multumesc din suflet pentru toate urarile facute.

reteta Amalia


1 pahar albusuri (am avut vreo 8 albusuri;am masurat si restul ingredientelor cu acelasi pahar)
1 pahar zahar
1 pahar faina
1 pahar amestec de nuci taiate, stafide , rahat, smochine
50 gr ulei sau unt topit
sucul si coaja de la o lamaie

Se bat albusurile spuma, apoi se adauga putin cate putin zaharul si se bat pana se obtine o spuma lucioasa. Se adauga faina ( tot asa) , apoi restul ingrendientelor.Se coace intr-o forma unsa cu unt si tapetata cu faina, 40 de min la foc mic.

.

3 comentarii:

Unknown spunea...

LA MULTI ANI Miha sa aveti un An Nou plin de realizari pe toate planurile!

Mona spunea...

La Multi Ani !!...un An nou imbelsugat, multa sanatate, fericire alaturi de familie..
pupici pentru dulcelul Fluturas...dar si pentru tine

Unknown spunea...

Buna,

In primul rand doresc sa te felicit pt blog. Ai foarte multe retete si foarte bune, am executat o parte din ele si mi-au placut tare mult. Cum am facut cozonac de Craciun, am ramas cu albusele, asa ca m-am gadit sa fac reteta ta de chec. Din pacate insa, mi-a iesit tare necrescut, nicidecum asa cum arata in poza ta... :(, desi e foarte bun la gust. Dupa ce am batut albusele cu zaharul, am adaugat faina insa nu am inteles din reteta daca si faina se bate cu mixerul sau se amesteca usor cu lingura....eu am amestecat cu lingura insa tot s-au lasat albusele...Spune-mi te rog, pt ca reteta nu e foarte detaliata si nu am inteles daca faina se amesteca putin cate putin tot cu mixerul sau cu lingura?

Multumesc,

Raluca

P.S. "Craciun fericit" si tot ce va doriti tie si familiei tale. De abia astept sa vad bunatatile de pe masa voastra de Craciun, sper ca o sa le vedem, nu? :)