Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 iulie 2008

pizza familiei,cu blat usor crocant si multa umplutura




mereu imi raman in frigider resturi de salam sau alte mezeluri de la micul dejun iar pizza asta este o solutie sa mai scap din ele.

aluat:
-150ml lapte
-100g unt topit
-1 lingurita sare
-1 lingurita zahar
-1 ou
-500g faina
-1 cub drojdie

umplutura:
-salam
-ciupercute proaspete
-masline
-cascaval
-2 rosii

din toate ingredientele am framantat un lauta la MP,apoi l-am lasat la dospit :

si intins in tava mare de aragaz :


l-am uns cu sos picant si apoi am presarat o parte din cascavalul razuit:



urmeaza umplutura:mezelurile,ciupercutele:

maslinele,rosiile felii subtiri si restul de cascaval:


am dat-o apoi la cuptor,pentru 25-30min la 200 grade cu ventilatie(asta este in functie de cuptor)

delicioasa langa o bere rece:


6 comentarii:

lissa spunea...

si eu am facut pizza aceasta dupa reteta ta si a iesit foarte gustoasa..dar in loc de sos picant am pus dulce...oricum toata lumea a laudat-o:D....ms de reteta & keep up the good work;)

mihaela spunea...

lissa sa va fie de bine!
iti multumesc de aprecieri si te mai astept pe blog.

Anonim spunea...

la cat de super arata daca as fi ınsarcinat as pierde copilul.o sa ıncerc sa fac si eu maine.

mihaela spunea...

pai spor la treaba si sper sa va placa!

elena spunea...

pare foarte interesanta trebuie incercata

mihaela spunea...

elena te astept sa revii cu impresii dupa ce o pregatesti.o zi frumoasa iti doresc!