Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 9 martie 2009

placinta cu piept de pui si 2 sosuri

nu am mai facut de ceva vreme o placinta cu aluat dospit si cum azi e frig si ploua m-am gandit ca merge de minune.



aluat:

500g faina
1 cub,45g drojdie proaspata
100ml apa minerala
50ml lapte
2-3 linguri ulei masline
100g iaurt simplu
1 lingurita rasa sare,putin zahar

sos de rosii:
1 doza rosii tocate marunt
2 catei usturoi
busuioc
sare,piper

sosul alb:
200g smantana groasa
300g piept de pui
cateva linguri ulei masline
sare,piper,boia
1ou


in plus:
2 bucati mozzarella
2 cepe inele fine

pregatim aluatul la masina de paine sau cu mana si-l lasam intr-un loc caldut,la dospit.
pipetul de pui taiat cubulete mici se pune la prajit in uleiul incins,se condimenteaza cu sare,piper,boia apoi se scoate pe o hartie absorbanta.

cu mixerul bat am amestecat sosul de rosii cu usturoiul,condimentele si busuiocul.

intre timp aluatul a dospit



si il intindem in tava mare de aragaz pregatita cu hartie de copt.il intepam cu furculita si turnam sosul de rosii.pieptul de pui il amestecam cu smantana,sare,piper si oul batut usor cu furculita si-l asezam in gramajoare peste foaia de aluat:

punem ceapa inele fine si mozzarella felii si dam la cuptor pentru 45min,cu ventilatie,la 180 grade.

lasam sa se raceasca ci servim.merge de minune cu un pahar de vin sau bere.

2 comentarii:

diana spunea...

Mi-ai facut o pofta...
Totodata, mi-am schimbat adresa blogului la aromele.blogspot.com. Iti multumesc daca ma treci la favorite, poate reusesc sa aduc trafic la noua adresa.

Anonim spunea...

Cu siguranta am sa fac aceasta placinta.O sa scriu iarasi dupa ce o fac ca sa-mi las parerea,ca ce-i drept arata foarte bine. mmmm